Inschrijving pre70 autorodeo Nieuwleusen

Hier kun je je inschrijven voor de 50e autorodeo Nieuwleusen. Deze jubileumeditie is alleen voor auto's uit 1970 en ouder en voor rijders die in 'kerkelijk' Nieuwleusen woonachtig zijn of tenminste 15 jaar hebben gewoond. Je kunt je alleen inschrijven als je je ook hebt opgegeven in de voorinschrijving. Rijders dienen tenminste 18 jaar te zijn en in het bezit van een geldig rijbewijs.

De inschrijving telt alleen als hij volledig is afgerond incl. betaling van het inschrijfgeld van €25,-. Het in schrijfgeld wordt niet geretourneerd wanneer iemand niet meedoet, tenzij daar een goede (bv medische) reden voor is. Inschrijven kan uiterlijk t/m 30 juni.

Voor dit geld krijgen de rijders naast hun inschrijving ook een herinneringspakket met o.a. een gepersonaliseerd T-shirt, een foto met zijn/haar auto, en een herinneringsboekwerk van deze jubileumeditie.

Persoonsgegevens

Gegevens zo volledig mogelijk en naar waarheid invullen a.u.b.

e-mailadres(*)

(mobiel) telefoonnummer(*)

Voornaam(*)

tussenvoegsel

Achternaam(*)

Straatnaam en huisnummer(*)

Postcode en woonplaats(*)

Geboortedatum(*)

Rijdersnaam-Bijnaam(*)

Startnummer(*)
Invalid Input

Je kan hier het gewenste startnummer opgeven. De toewijzing van de startnummers doen we via de lijst van Emmen. Deze lijst heeft dus voorrang. Is jouw gewenste nummer reeds in gebruik dan nemen we contact met je op. Heb je geen voorkeur vul dan "000" in.

Gegevens van de auto

Zou je ons zo nauwkeurig mogelijk willen aangeven wat voor auto je hebt en wat voor staat de auto in is. Op deze manier kunnen we een goede indeling maken zodat het een mooie en veilige rodeo kan worden.

Mijn Sponsors

Merk(*)

Type(*)

Bouwjaar(*)
Invalid Input

Het model moet geintroduceerd zijn in 1970 of eerder.

Gewicht van de auto(*)
Invalid Input

Het gaat om het kentekengewicht!

Type motor(*)
Invalid Input

Het gaat om de motor die geplaatst gaat worden. (Merk, cilinders en inhoud).

Wielophanging-Assen-Subframe
Invalid Input

Mocht je geen originele wielophanging/assen/subframe gebruiken dan moet je hieronder aangeven wat er wel gebruikt is. Niet doorgeven kan veel discussie bij de keuring of zelfs diskwalificatie tot gevolg hebben.

Anders, namelijk

Aandrijving(*)

Invalid Input

Het is niet toegestaan om de achterwielaangedreven auto om te bouwen naar een voorwiel aangedreven auto en andersom.

Staat van carrosserie - hoe sterk is de auto nog?(*)
Invalid Input

Het model moet geintroduceerd in 1970 of eerder. we ontvangen graag foto's via autorodeonieuwleusen@gmail.com of facebook.

Staat van de auto bij aankoop(*)

Invalid Input

Het model moet geintroduceerd in 1970 of eerder. Onderstaand kan je aanvullende fotos opsturen van de auto. Je mag ook mailen met autorodeonieuwleusen@gmail.com

Aanvullende informatie
Invalid Input

Hier kan je de staat verder omschrijven. Of evt andere kenmerken/ bijzonderheden van de auto beschrijven. Deze informatie komt samen met de overige gegevens van je auto op een A4 te staan welke tijdens het concours d'elegance op/aan de auto geplakt wordt.

Collectors item 50e rodeo Nieuwleusen *
Voor alle rijders laten we een t-shirt maken met daarop je startnummer. Iedereen kan daardoor zien dat jij mee hebt gedaan met deze speciale editie. De shirts worden zwart. Kijk op de afbeelding welke maat je moet hebben. Denk eraan: Beter maatje te groot dan te klein.

Maat(*)

Doorgeven van de gegevens

Met het ondertekenen van deze inschrijving verklaar je dat je weet dat deelname op eigen risico is.
Daarnaast verklaar je dat je de auto ook daadwerkelijk in je bezit hebt en deze gaat gebruiken voor Nieuwleusen. Mocht je (zonder goede reden, door ons te beoordelen) niet met deze auto naar Nieuwleusen komen dan volgt er uitsluiting van deze rodeo en mogelijk voor komende jaren.

Na het bevestigen ga je door na de betaling. Als de betaling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail van de inschrijving en van de betaling.

Digitale Ondertekening(*)

Deelname 50e autorodeo Nieuwleusen