Inschrijving Pre-70's rodeo

Vanaf heden is het mogelijk om in te schrijven voor de Pre70's rodeo.
Deze jubileumeditie is alleen voor auto's uit 1970 en ouder en voor rijders die in 'kerkelijk' Nieuwleusen woonachtig zijn of tenminste 15 jaar hebben gewoond. Je kunt je alleen inschrijven als je je ook hebt opgegeven in de voorinschrijving. Rijders dienen tenminste 18 jaar te zijn en in het bezit van een geldig rijbewijs.

De inschrijving telt alleen als hij volledig is afgerond incl. betaling van het inschrijfgeld van €25,-. Het in schrijfgeld wordt niet geretourneerd wanneer iemand niet meedoet, tenzij daar een goede (bv medische) reden voor is. Inschrijven kan uiterlijk t/m 30 juni.

Voor dit geld krijgen de rijders naast hun inschrijving ook een herinneringspakket met o.a. een gepersonaliseerd T-shirt, een foto met zijn/haar auto, en een herinneringsboekwerk van deze jubileumeditie.

Klik hier om je in te schrijven en de gegevens van jou en jouw auto door te geven.

rodeo oud

Oranjefeesten 2018 begint over