Oranjevereniging zoekt vrijwilligers!

Zonder vrijwilligers geen Oranjefeest en Koningsdag in Nieuwleusen. Sinds enkele jaren leveren diverse verenigingen uit het dorp vrijwilligers die daarmee een bijdrage voor hun vereniging verdienen. Maar omdat het Oranjefeest elk jaar verder groeit is de Oranjevereniging op zoek naar meer verenigingen of individuen die zich als vrijwilliger in willen zetten tijdens het komende Oranjefeest. Daarmee is een vergoeding te verdienen die door de Oranjevereniging naar een vereniging of goed doel naar keuze overgemaakt kan worden. Het gaat om zeer diverse taken; van het beheren van de garderobe tot tappen achter de bar en allerlei voorkomende werkzaamheden daar tussenin.

Heb je als vereniging of als individu interesse en wil je meer informatie hierover? Stuur dan een mail met je contactgegevens naar oranjevereniging.nieuwleusen@gmail.com

Oranjefeesten 2018 begint over