Kaartverkoop Oranjefeesten 2018 gestart

Heb jij vorig jaar genoten van de Oranjefeesten in Nieuwleusen en kan je niet wachten tot de editie van dit jaar? De Oranjefeesten worden dit jaar georganiseerd van zondag 2 t/m zaterdag 8 september.
De Oranjevereniging heeft ook dit jaar een uitgebreid en divers programma voorbereid. Dit jaar wordt de 50e editie van de autorodeo gevierd met een pre 70’s rodeo en komen er grote namen op de vrijdag- en zaterdagavond. Wil jij gegarandeerd aanwezig kunnen zijn? De kaartverkoop is vanaf 9 juli gestart voor diverse evenementen zoals de feestavond met Papa di Grazzi & Ronnie Ruysdael en de autorodeo.

Via de onderstaande pagina koop je eenvoudig je toegangskaarten voor de feestavond op vrijdag en zaterdag en de autorodeo, maar ook munten kunnen online gekocht worden. Betalen doe je veilig met iDeal.

KOOP HIER JE TICKETS

Met toegangskaarten heb je gegarandeerd toegang tot het desbetreffende evenement en sta je niet in de rij voor een toegangskaart te wachten. Snel door naar de bar? Ruil je muntvoucher in bij de muntvoorverkoop kassa’s in de tent zodat jij snel je drankje aan de bar kan bestellen.

Oranjefeesten 2019 begint over