MEGA stormbaan 2024 13 t/m 17 jaar

Na het grote succes van vorig jaar, komt ie dit jaar terug: Het tofste evenement dat speciaal is ontworpen om jouw energie te laten bruisen en je grenzen te verleggen. Maak je klaar voor de sensationele 122-meter lange stormbaan! Meld je aan voor dit opwindende evenement, dat plaats vindt op dinsdag 3 september 2024 van 17:00 tot 18:30 uur. In deze categorie, 13 t/m 17 jaar, gaat het om een individuele competitie. Aanmelden kan tot 31 augustus!

Naam(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ

Toestemming, e-mailadressen ouders * Ben jij op 5 september jonger dan 18 jaar? Volgens de huidige AVG zullen wij schriftelijke toestemming van jouw ouders moeten hebben voordat je deel mag nemen aan de MEGA Stormbaan. Vul hieronder het mailadres van de ouders in, waarmee wij contact kunnen opnemen indien nodig. LET OP! Zonder dit e-mailadres zal deze aanmelding als niet geldig worden verklaard! Ben je ouder dan 18, dan hoeft je hier niets in te vullen.