Aanmelden voor versierde straten competitie 2019

Borrelen in jouw straat de tofste ideeën voor een mooi versierde straat ook al? Of zijn jullie zelfs al aan het knutselen? Meld dan nu jullie straat aan voor de versierde straten wedstrijd. De jurering vindt plaats in de avond van dinsdag 3 september. Ook dit jaar maak je met jouw versierde straat kans op 1 van de 3 geldprijzen: 300 euro voor de best versierde straat, 200 euro voor nummer 2 en 100 euro voor nummer 3. Daarnaast hebben we dit jaar een 4e prijs voor de straat die volgens de onafhankelijke jury een aanmoediging voor volgend jaar verdient. Wat die prijs is blijft nog even een verrassing. Waar voorheen de prijzen werden verdeeld op onderwerp (best versierd, teamspirit, etc.) geldt nu: de straat met de meeste punten van de jury wint.

Prijzen zijn leuk, maar deelnemen doe je natuurlijk voor de gezelligheid in de buurt. We hopen dat het weer voor een heleboel voorpret zorgt!

*Opgeven kan tot en met donderdag 1 augustus(let op: de inschrijving sluit dit jaar eerder i.v.m. opname van de route in o.a. de oranjekrant)

AANMELDEN

Oranjefeesten 2019 begint over