Alternatieve activiteiten Koningsdag

Hoe onwijs jammer het ook is dat we Koningsdag niet met jullie kunnen vieren zoals we dat gewend zijn, we willen toch proberen er een klein feestje van te maken. Lees er hieronder alles over en kijk hoe je mee kunt doen.

1. Wie verdient een clown?

Ja, je leest het goed. Wij vragen ons af wie jij kent die een leuk optreden van een vrolijke clown verdient. Bijvoorbeeld je buurjongetje die ziek is, of een vriendinnetje van school die je heel erg mist nu je elkaar niet elke dag ziet. Laat het ons weten en wie weet verrassen we hem of haar op Koningsdag met een speciaal optreden voor het raam! Iemand nomineren kan via het online formulier of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

2. Wie verdient een bloemtje?

Wie verdient er volgens jou een mooie bos bloemen? Nomineer hem of haar! Wie weet brengen we in de dagen rondom Koningsdag daar dan een mooie bos bloemen langs. De reden mag je zelf bedenken: als bedankje, om een hart onder de riem te steken, of wat dan ook! Nomineren kan via het online formulier of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

3. Kleur, teken & win!

We zijn benieuwd hoe creatief je bent! Daarom hebben we voor de kleinste Nieuwleusenaren een speciale kleurplaat gemaakt en nodigen we iedereen vanaf 6 jaar uit om zelf een mooie tekening te maken die natuurlijk alles te maken moet hebben met Koningsdag. Stuur jouw creatie in via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., facebook of stuur het op naar/breng het langs bij Beatrixlaan 43. De mooiste inzendingen ontvangen een leuke prijs!

DOWNLOAD KLEURPLAAT

4. Versier je huis

Op zoek naar een activiteit voor het hele gezin? Maak dan een mooie versiering en versier daarmee jullie huis en/of tuin. Op die manier komen we met z’n allen toch een klein beetje in de feestsfeer en geef je iedereen die even een ommetje maakt nog weer iets leuks om te bewonderen. Ook hier geldt: stuur een foto naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via onze facebook pagina en maak kans op een mooie prijs!

5. Stoepkrijten

We dagen je uit om een kunstwerk van stoepkrijt te maken! Als je al de hele dag binnen hebt gezeten is het natuurlijk heerlijk om even de buitenlucht in te gaan. Ga aan de slag en verras ons met foto’s van jouw kunstwerk op de stoep. Wel willen we het uiteraard voor iedereen veilig houden dus houd 1,5 meter afstand en blijf binnen als je je niet lekker voelt. Heb je nog (geen) stoepkrijt ingeslagen dit voorjaar? Stuur ons een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we zorgen ervoor dat je voor 27 april een pakje thuisbezorgd krijgt! Uiteraard ook hier voor de mooiste creatie een prijs.

Koningsdag 2020 begint over