Eerste exemplaren plaatjesboek uitgereikt

In samenwerking met Albert Heijn de Groot hebben we een plaatjesboek gemaakt met een oude en minder oude foto's van onze activiteiten. De eerste exemplaren hebben we samen met Jan de Groot van AH de Groot uitgereikt aan enkele oud-bestuursleden. Iedereen in Nieuwleusen ontvangt het album volgende week in de brievenbus. Vanaf 1 september kun je bij AH de Groot stickers sparen om je album te vullen. Album niet ontvangen? Dan kun je die vanaf 2 september afhalen in de winkel. We zijn heel benieuwd wat jullie van het plaatjesboek vinden!

Oranjefeesten 2021 begint over

De evenementen van de Oranjevereniging worden mogelijk gemaakt door alle bezoekers van onze evenementen, de ruim 700 leden, sponsoren en de vele vrijwilligers die meehelpen om er een mooi dorpsfeest van te maken.