Hee jij! Wij zijn op zoek naar jou!

Wil je een bijdrage leveren aan de allermooiste feesten van het jaar? Voor ons Jeugdbestuur zijn we op zoek naar enthousiaste vrijwilligers (16-25 jaar).

Wie zijn wij?:
De Oranjevereniging bestaat uit het Hoofdbestuur en het Jeugdbestuur. Samen organiseren wij een feest voor en door Nieuwleusen. Het Hoofdbestuur is verantwoordelijk voor het gehele feest en wordt tijdens de voorbereiding en de feestweek ondersteund door het Jeugdbestuur. Samen streven wij er naar om de feesten elk jaar nog mooier en leuker te maken!

Als vrijwilliger van het Jeugdbestuur ben je verantwoordelijk voor:
- Koningsdag: meehelpen tijdens het gehele programma
- Oranjefeest: organiseren van de Bossaball
- Oranjefeest: organiseren van Nieuwleusen Got Talent
- Oranjefeest: de zoektocht naar leuke bands en de verzorging ervan op de vrijdag- en zaterdagavond
- Aanwezig zijn tijdens de vergaderingen gedurende het jaar (gemiddeld 1x per maand)
- Algemeen: je krijgt de kans actief mee te denken in voorbereiding en uitvoer van verschillende programma onderdelen

Wat krijg je er voor terug?
Een te gek feest, maar realiseer je wel dat je hier op een heel andere manier van geniet dan ‘voor de schermen’! Tijdens de feestweek heb je uiteraard nog wel de flexibiliteit om vanuit de zaal van het feest te genieten.
Je hebt de mogelijkheid om de Oranjefeesten nog mooier en leuker te maken. Daarnaast mag je aanwezig tijdens volledig verzorgde uitjes (BBQ, evaluatie etentje, nieuwjaarsborrel & etentje met het Jeugdbestuur).

Ben jij woonachtig in Nieuwleusen, enthousiast, een harde werker, lijkt het organiseren van het Oranjefeest en Koningsdag je te gek om van te leren en ben je tussen de 16 en 25 jaar? Meld je dan aan voor 1 maart. Stuur ons een privé bericht of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Oranjefeesten 2019 begint over