Gezocht: dé topper(s) die ons Oranjefeest mogelijk maken!

Het Oranjefeest kan niet worden georganiseerd zonder de hulp van tientallen vrijwilligers die elk op hun eigen manier een bijdrage leveren. We zoeken voor dit jaar nog versterking op een heel aantal vlakken. Zit er iets tussen wat precies in jouw straatje past en vind je het leuk om ons te komen helpen? Laat dan vooral van je horen! Het is en blijft vrijwilligerswerk, maar met de door jou ‘gewerkte’ uren kun je wel een mooi zakcentje verdienen voor een (buurt)vereniging, stichting of goed doel naar keuze.

GEZOCHT:

Enthousiaste vrijwilligers M/V die het leuk vinden om hun handen uit de mouwen te steken en samen met ons en de vele andere vrijwilligers het Oranjefeest 2019 tot een ongekend succes te maken.

Specifiek zijn we op zoek naar:

• Handige Harry’s M/V – dinsdag 3 september overdag, tijden in overleg
    Werkzaamheden: allerlei klusjes in de opbouw van het Oranjefeest, een beetje handigheid komt dus wel van pas. Van timmerwerkzaamheden tot ophangen spandoeken en van sjouwen tot in elkaar schroeven.
  • Garderobehelden M/V – zaterdag 7 september 15.00 – 20.00 uur
    Werkzaamheden: beheer van de garderobe op zaterdag tijdens de afterparty van de autorodeo.
  • Puinruimers M/V – maandag 9 september overdag, tijden in overleg
    Werkzaamheden: diverse opruimwerkzaamheden op het evenemententerrein; zowel in als buiten de feesttent.

Past bovenstaande niet helemaal bij je, maar vind je het wel leuk om vrijwilliger te worden voor, tijdens of na het Oranjefeest, neem dan gerust contact met ons op om te kijken of er nog andere werkzaamheden voor je zijn. Stuur hiervoor een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Oranjefeesten 2019 begint over