Gezocht: oude foto's Oranjevereniging

In samenwerking met Albert Heijn de Groot willen we volgend jaar een vervolg op het spaaralbum 'Nieuwleusen in beeld' uitgeven. De bedoeling is om een boek samen te stellen met oude foto's en materiaal die herinneren aan de activiteiten en de historie van de Oranjevereniging.

We zoeken foto's, maar ook bijvoorbeeld toegangsbewijzen, posters, etc. Materiaal kan worden ingeleverd bij Patrick Belderink, Parklaan 7, of Geert Wieling, Burgemeester Backxlaan 47. Digitaal doorsturen kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Materiaal inleveren kan tot uiterlijk 1 januari aanstaande.

Graag het materiaal in een goed afgesloten envelop inleveren en vergeet niet aan de envelop toe te voegen: naam, adresgegevens, telefoonnummer en/of e-mailadres. Ook is het fijn als er een toelichting bij wordt gedaan over wat er te zien is op de foto’s: indien bekend graag het jaartal, maar bijvoorbeeld ook de namen van personen te zien op de foto of het programmaonderdeel.

Oranjefeesten 2021 begint over

De evenementen van de Oranjevereniging worden mogelijk gemaakt door alle bezoekers van onze evenementen, de ruim 700 leden, sponsoren en de vele vrijwilligers die meehelpen om er een mooi dorpsfeest van te maken.