Inschrijving 51e Autorodeo Nieuwleusen geopend

De inschrijving 51e editie van de Autorodeo Nieuwleusen is geopend.

Het is vanaf nu mogelijk om je op te geven voor de 51e editie van de Autorodeo Nieuwleusen. Deze zal op zaterdag 7 september 2019 gehouden worden op het feestterrein in Nieuwleusen

Wij borduren dit jaar verder op het succes van vorig jaar. Dat wil zeggen: afladen op de parkeerplaats bij USV / de ijsbaan. We zijn voornemens om wederom een concours te organiseren waarbij het publiek de auto's van dichtbij kan bekijken. Dat betekent dus vrijdagmiddag allemaal verzamelen, daarna een plekje zoeken in de pits en daar wordt je auto vrijdagavond gekeurd. Auto moet rodeoklaar ter keuring aangeboden worden.
De organisatie deelt de autos in een ‘lichte’ en een ‘zware’ klasse en heeft hierin het laatste woord! Bij genoeg deelname proberen we alles in een 'Pre 90's klasse' en 'Moderne klasse' te splitten.
We houden een maximum van 165 deelnemers aan. Mochten er meer inschrijvingen binnenkomen dan gaan we loten. Zoals vorig jaar beloofd mogen rijders van 20 jaar en jonger sowieso meedoen.
Het inschrijfgeld bedraagt €25,-. Rijder en 1 monteur hebben gratis toegang. Een ticket voor een eventuele 2e monteur kan bijgekocht worden. Inschrijven kan t/m zondag 16 juni 2019 23:59 uur. Het inschrijfgeld moet per direct bij deze inschrijving per bank worden voldaan. Dit om loze inschrijvingen te voorkomen.
Mochten we gaan loten dan krijgen "afvallers" hun inschrijfgeld uiteraard terug.

Om je aan te melden voor de 51e Autorodeo Nieuwleusen, klik hier!

Autorodeo 2.1

Oranjefeesten 2019 begint over