Kaartverkoop 2019 gestart

De kaartverkoop voor de Oranjefeesten 2019 is gestart!

Klik hier om jouw kaarten te bestellen!

Sinds de invoering van de online voorverkoop enkele jaren geleden, wordt elk jaar een steeds groter deel van de tickets online verkocht. Kaarten voor de betaalde onderdelen in het programma zijn daarom vanaf dit jaar enkel nog in de voorverkoop verkrijgbaar. Dit kan zowel online via bovenstaande link als fysiek bij de verkooppunten bij Klinge Tweewielers en de Readshop. De prijs per ticket is online en via de verkooppunten gelijk, dit in tegenstelling tot de hogere prijs die voorheen bij de kassa aan de tent werd betaald.

Dit betekent dat het met ingang van dit jaar niet langer mogelijk is op het terrein zelf aan de kassa nog tickets te kopen. Hier zijn enkel nog kassa’s waar munten gekocht kunnen worden. Dit verlaagt de druk op (het aantal) vrijwilligers dat we tijdens de feestweek in moeten zetten.

Een ticket kopen kan tot op de dag zelf via bovenstaande verkooppunten. Online kan dit doorlopend, uiteraard geldt wel: VOL=VOL.

De betaalde onderdelen in het programma van dit jaar zijn:
Vrijdagavond – feestavond met Vangrail – entree: 8 euro
Zaterdag overdag – autorodeo – entree: 5 euro, t/m 17 jaar gratis op vertoon van legitimatie
Zaterdagavond – feestavond met de band Slamm! en Poar neem’n – entree: 8 euro

kaartverkoop oranjefeesten