Livestream Koningsavond 2021

Om Koningsdag toch een klein beetje te kunnen vieren, organiseren we de avond ervoor een livestream met de bandjes die je onder normale omstandigheden op Koningsdag in het Palthebos had kunnen zien. Dit zijn Bacon Fat Louis en The Damned Few. Hopelijk brengen we je zo toch nog in oranje sferen en proosten we snel weer in het echt met elkaar!

Tijdens de livestream organiseren we ook nog een gratis verloting waarbij je kans maakt op cadeaubonnen t.w.v. 50 euro van de ondernemers aangesloten bij de Ondernemersvereniging Nieuwleusen. Kijken dus!

Klik hier om direct naar de livestream te gaan.
Ook kan je de livestream URL vinden op onze socials!

Koningsavond 2021 bands

Oranjefeesten 2021 begint over

De evenementen van de Oranjevereniging worden mogelijk gemaakt door alle bezoekers van onze evenementen, de ruim 700 leden, sponsoren en de vele vrijwilligers die meehelpen om er een mooi dorpsfeest van te maken.