Oranjefeest 2021

Gezien de aangescherpte coronamaatregelen hebben wij helaas de plannen voor het Oranjefeest 2021 ‘on hold’ moeten zetten. Vanochtend heeft korte tijd de ticketshop opengestaan, maar die is ondertussen weer gesloten. Zolang er geen duidelijkheid is over of het feest door kan gaan, verkopen we geen tickets. Iedereen die een kaartje heeft gekocht krijgt hierover per mail bericht en het aankoopbedrag terug op zijn of haar rekening.
Dit besluit betekent dat we geen verdere voorbereidingen treffen die ons direct geld kosten. We vinden het in de huidige situatie niet te verantwoorden om nog verdere kosten te maken hoewel de kans groot is dat er dit jaar geen Oranjefeest komt. Een voorbeeld: in de komende week moeten we definitief de toiletvoorzieningen vastleggen a 12.000 euro en zo zijn er meer onderdelen die we niet tot half augustus kosteloos in optie kunnen houden.
Een feest binnen de huidige verscherpte maatregelen is wat ons betreft onwerkbaar. Natuurlijk hopen we van harte dat we over een maand weer kunnen versoepelen en we met twee weken heel hard gas geven, alsnog een feest kunnen organiseren. Voor nu werken we echter alleen de activiteiten uit die volgens de nu geldende maatregelen te organiseren zijn. Denk dan onder andere aan de kleutervoorstelling, kinderspelen en de pubquiz. We houden jullie komende tijd op de hoogte van de ontwikkelingen.

Feesttent

Oranjefeesten 2021 begint over

De evenementen van de Oranjevereniging worden mogelijk gemaakt door alle bezoekers van onze evenementen, de ruim 700 leden, sponsoren en de vele vrijwilligers die meehelpen om er een mooi dorpsfeest van te maken.