Oranjefeest vrijdagavond

Naar aanleiding van de zojuist gegeven persconferentie gaat het Oranjefeest vanavond WEL door. De tent is open vanaf 20.00 uur en het feest duurt tot 0.00 uur. Er zijn nog kaarten beschikbaar, die zijn te koop via www.ticketkantoor.nl/shop/oranjefeesten.

Maar, ook slecht nieuws: de feestavond morgen (zaterdag) gaat NIET door. Heb je daar een kaartje voor gekocht? Dan ontvang je automatisch het geld terug op je rekening. Je hoeft hiervoor dus GEEN actie te ondernemen. Let op: heb je je kaartje via iemand anders gekocht, dan wordt het geld op de rekening gestort van de oorspronkelijke koper. Je moet dan zelf met diegene de verdere financiële afhandeling regelen.

Het is ontzettend jammer dat we maar een half feest kunnen vieren dit weekend, maar het is wat het is. Hierbij bedanken we alle mensen die ons de afgelopen tijd ontzettend hard hebben geholpen in de voorbereidingen en we zien jullie heel graag op het Oranjefeest 2022!

De Mini-Oranjefeesten 2021 begint over

De evenementen van de Oranjevereniging worden mogelijk gemaakt door alle bezoekers van onze evenementen, de ruim 700 leden, sponsoren en de vele vrijwilligers die meehelpen om er een mooi dorpsfeest van te maken.