Oranjefeesten 2021?!?!?

Net als iedereen in Nederland kunnen wij niet wachten tot de allerlaatste coronamaatregelen verdwijnen. Om die reden en omdat we al veel te lang staan te trappelen om een feestje te geven vragen we jullie vrijdag 12 en zaterdag 13 november voorzichtig vrij te houden in de agenda! Als alle ontwikkelingen meezitten en we inderdaad vanaf 1 november zonder verdere maatregelen kunnen, zijn we allemaal wel toe aan een feestje.

In dat geval hopen wij twee avonden een soort mini-Oranjefeest te kunnen organiseren. In een feesttent, op het evenemententerrein, verdere invulling volgt nog. Belangrijk wel alvast om te melden dat we naast die twee feestavonden geen andere activiteiten organiseren. Het wordt dus echt een MINI-Oranjefeest; zonder kermis, zonder autorodeo, enz. Al deze andere activiteiten komen volgend jaar in de ‘gewone’ feestweek weer op het programma.

Uiteraard is e.e.a. afhankelijk van de coronamaatregelen en de vergunning die verleend moet worden. Daarom wachten we tot kort van tevoren met het openstellen van de kaartverkoop. Dat zal ongeveer een week voor tijd zijn. Kaarten zijn alleen in de online voorverkoop verkrijgbaar. Daarover later meer!

Oranjefeest 2021

Oranjefeesten 2021 begint over

De evenementen van de Oranjevereniging worden mogelijk gemaakt door alle bezoekers van onze evenementen, de ruim 700 leden, sponsoren en de vele vrijwilligers die meehelpen om er een mooi dorpsfeest van te maken.