Oranjevereniging Lichtjeswandeling 2020

Om dit jaar vol (corona-)ellende en -maatregelen toch een beetje gezellig en feestelijk af te sluiten organiseren wij een Lichtjeswandeling. Het idee is heel simpel: vind je het leuk om jouw huis de komende maand te versieren in kerstsfeer en met de mooiste lichtjes? Meld jouw huis dan aan voor de Lichtjeswandeling. Langs alle versierde en aangemelde huizen maken wij een wandelroute die je met je je geliefden in de kerstvakantie kan wandelen en waarbij je dus geniet van een prachtig versierd dorp.

Je kan ervoor kiezen je huis alleen aan te melden om op te nemen in de route, maar je kan er ook voor kiezen mee te doen aan de wedstrijd. Een deskundige jury gaat op een onbekend moment op eigen gelegenheid alle aangemelde wedstrijdhuizen bij langs om te oordelen welke huizen en tuinen het best versierd zijn. De winnende huizen krijgen van ons een cadeaubon van de Ondernemersvereniging Actief Nieuwleusen t.w.v. 50 euro! Zo proberen we  onze lokale ondernemers een beetje te steunen in deze moeilijke tijd en krijg je als winnaar een prijs die je zelf kunt besteden bij welke aangesloten ondernemer je maar wilt!

NAAR HET AANMELDFORMULIER

Let op:
- Aanmelden kan t/m zondag 13 december
- De route komt uiterlijk zondag 20 december online zodat je de gehele kerstvakantie de tijd hebt om op eigen gelegenheid de route te wandelen
- We willen bewust geen evenement organiseren dus roepen we op om zowel het wandelen als het versieren veilig te doen. Houd afstand en neem de geldende maatregelen in acht

Namens de Oranjevereniging: veel plezier & hele fijne feestdagen gewenst!

Koningsdag 2020 begint over