Nieuwe prijzenpaketten voor de versierde straten

Alle versierde straten die zich hebben aangemeld worden door een deskundige jury bezocht en beoordeeld. De best versierde straat wint dit jaar maar liefst €300! En het gaat echt niet om een complete metamorfose van jullie straat, ook een beetje versiering is al genoeg. De andere 2 prijzen die worden verdeeld zijn die voor Teamspirit (€200) en Originaliteit (€100). Meedoen dus, gezelligheid gegarandeerd! Stichting Sportief Nieuwleusen zorgt weer voor een mooie fietstocht langs alle straten en Gebo Tours verzorgt het vervoer voor de oudere Nieuwleusenaren die het leuk vinden al het moois te zien.

Klik hier om jouw straat aan te melden voor de Versierde Straten

Prijsuitreiking versierde straten

Oranjefeesten 2019 begint over