Stem op ons tijdens Rabo ClubSupport

De Oranjevereniging Nieuwleusen doet dit jaar mee aan Rabo ClubSupport! Hiermee investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen. Met elke stem op ons verdienen we geld dat we willen besteden aan het programma op Koningsdag 2020 in de breedste zin van het woord. Met deze bijdrage proberen we ook voor volgend jaar weer een zo toegankelijk mogelijk programma samen te stellen die voor elke Nieuwleusenaar wel iets biedt.

Elke stem is dus geld waard en alle leden van de Rabobank kunnen stemmen. Wil je weten hoe je ons kunt steunen? Kijk dan op Rabobank.nl/clubsupport. Stemmen kan tot en met 11 oktober!

Koningsdag 2020 begint over