Winnaars Lichtjeswandeling 2020

De winnaars van de Lichtjeswandeling 2020 zijn bekend:

- IJsselland 20
- de brandweerkazerne (Westeinde)
- Plevierplein
- Wethouder Nijboerstraat
- Stekelbaars 16
- Zandspeur 13
- Wieken 4

Uit meer dan 40 aanmeldingen voor de wedstrijd heeft de jury, bestaande uit enkele bestuursleden van de Oranjevereniging Dalfsen, deze winnaars geselecteerd. De winnaars hebben per e-mail bericht ontvangen. Zij winnen allemaal een waardebon van de Ondernemersvereniging Actief Nieuwleusen ter waarde van 50 euro. De uitreiking daarvan vindt op een later moment plaats. Als de maatregelen het toelaten, hopen we daar een feestelijk moment van te kunnen maken. De daadwerkelijke uitreiking laat dus nog even op zich wachten.

Iedereen die heeft meegedaan aan de Lichtjeswandeling, zowel door te versieren als door te wandelen en fietsen, hartelijk bedankt! Samen hebben we er een prachtig versierd dorp van weten te maken.

Koningsdag 2020 begint over