Aanmelding versierde straten Nieuwleusen 2021

Vul dit formulier in en meld jouw straat aan voor de versierde straten 2021!
Of en hoe er dit jaar een Oranjefeest komt weten we nog niet. Maar uitgaande van de huidige situatie en maatregelen denken we in ieder geval wel dat we veilig een versierde straten wedstrijd kunnen organiseren. Uiteraard vragen we jullie ook zelf de veiligheid en de nodige afstand in acht te nemen.

Ook dit jaar maak je met jouw versierde straat kans op 1 van de 3 geldprijzen: 300 euro voor de best versierde straat, 200 euro voor nummer 2 en 100 euro voor nummer 3. Daarnaast hebben we dit jaar een 4e prijs voor de straat die volgens de onafhankelijke jury een aanmoediging voor volgend jaar verdient. Wat die prijs is blijft nog even een verrassing.

Prijzen zijn leuk, maar deelnemen doe je natuurlijk voor de gezelligheid in de buurt. We hopen dat het weer voor een heleboel voorpret zorgt!

* Opgeven kan tot en met donderdag 12 augustus;
* De route om alle versierde straten te bekijken zetten we uiterlijk dinsdag 31 augustus online;
* De jury gaat op dinsdag 31 augustus jureren en jullie krijgen nog nader bericht over hoe dat dit jaar zal gaan;
* De jurering wordt gedaan door een onafhankelijke jury (niet uit Nieuwleusen)

Opgeven is heel eenvoudig: je kan hieronder de gegevens van jouw straat en jullie contactpersoon opgeven. Na je aanmelding krijg je van ons een bevestiging waar we nog even je akkoord op willen ontvangen. Dan kan de voorpret beginnen, maak er met z'n allen iets moois van!

Voornaam(*)

Achternaam(*)

Straatnaam(*)
Ongeldige waarde

Dit mag ook een gedeelte van de straat zijn, minimaal 4 huizen. Zou je de huisnummers ook willen opgeven? Bijv: 1 t/m 43 en 2 t/m 16.

Eigen huisnummer(*)

Telefoonnummer(*)
Ongeldige waarde

Graag een mobiel nummer, dit nummer gebruiken we ook op de avond van de jurering mocht het nodig zijn

E-mailadres(*)
Ongeldige waarde

Met hoeveel huizen doen jullie mee?(*)
Ongeldige waarde

Hoeveel volwassen deelnemers doen er mee?(*)
Ongeldige waarde

Hoeveel kinderen tot 18 jaar doen er mee?(*)
Ongeldige waarde

Jurering met licht of in het donker?(*)
Ongeldige waarde

We kunnen niets garanderen, het ligt ook aan het aantal inschrijvingen. We zullen in de week voor het feest alvast een richttijd doorgeven.

Is er een voorkeur voor een rijrichting?(*)
Ongeldige waarde

Het is vervelend als de jury van de andere kant komt dan er verwacht wordt. Hieronder graag helder beschrijven. Eventueel mag er ook gemaild worden naar oranjevereniging.nieuwleusen@gmail.com

Zijn er andere bijzonderheden in of aan jullie straat waar we met de jurering rekening mee moeten houden?
Invalid Input

Opmerkingen of vragen