Onze sponsoren

De activiteiten van de Oranjevereniging worden mede mogelijk gemaakt door de onderstaande sponsoren.

Oranje-sponsoren

Goud-sponsoren

Zilver-sponsoren

Brons-sponsoren

Het organiseren van activiteiten kost geld, veel geld. De Oranjevereniging zal tegenover deze uitgaven ook inkomsten moeten genereren. Gelukkig draagt het bedrijfsleven de Oranjevereniging een warm hart toe. Op deze manier proberen we de activiteiten gratis of tegen een laag tarief toegankelijk te maken.
Ons sponsorbeleid hebben we in pakketten gegoten. Graag nodigen wij u uit om hierover eens met ons van gedachten te wisselen.
Door uw sponsoring kan een positieve bijdrage worden geleverd aan een kwalitatieve ontwikkeling van de activiteiten van de Oranjevereniging.
Wilt u meer informatie dan kunt u contact met ons opnemen door onderstaand formulier in te vullen.