Word lid

Draag jij de Oranjevereniging een warm hart toe en geniet jij ook ieder jaar weer van de activiteiten welke de Oranjevereniging Nieuwleusen op Koningsdag en tijdens het Oranjefeest organiseert? Word dan voor 5 euro per jaar lid van de Oranjevereniging!

Lid worden is heel eenvoudig. Vul onderstaand formulier in, betaal je lidmaatschap gemakkelijk via iDeal en geef toestemming voor een automatische incasso voor de jaren erna. Let op: je lidmaatschap is enkel geldig wanneer de iDeal betaling correct is uitgevoerd! Vragen? Dan kun je ons natuurlijk altijd bereiken via het contactformulier.

Naam(Vereist)
Adres(Vereist)

Je eerste jaar lidmaatschap kun je eenvoudig hieronder betalen via iDeal. De volgende jaren incasseren we het automatisch via een automatische incasso. Zo heb jij er geen omkijken meer naar en is het voor ons ook wat minder werk.
Je lidmaatschap stopzetten is uiteraard te allen tijde mogelijk!